Fortsätt simma, fortsätt simma ..

Idag har varit ytterligare en sådan dag då vi endast suttit och målat, aldrig att jag trodde det skulle ta sådan tid, men det har det gjort och nu är kartorna HELT färdiga, eller ... De ska skäras ut imorgon iallafall världskartan!

Jao .. Så det är vad vi gjort idag, efter skolan så tog jag bussen till kronprinsen och solade.. Kändes riktigt längesedan och sen påminde Sara mig om att det var i torsdags senast? Knäppt.

Så jag var hemma lite efter sex, behövde en FET sockerbomb, så det blev risifrutti, yoghurt och smöråsrån. Vid halv sju ringde Jonas och tyckte jag skulle göra följe till Entré då han behövde kavaj och kostymbyxor. Slängde i mig två rån till, fast då med lax ... MUMS!

Laxen stog mig upp i halsen och efter en timme på Entré var vi äntligen färdiga. Blev avsläppta hemma hos mig och direkt gjorde jag ett körkortsprov. Så jag missade den rätta för Gynning-finalen såklart. Annars har Jonas precis cyklat hem och jag sitter här och filosoferar om jag ska duscha nu eller imorgonbitti, fast nu är klockan nog för mycket .. ;).


Imorgon blir det skola då arbetet ska slutgöras hoppas jag :). Texter och bilder ska ut på kapa och sedan även ett möte med Monica och PA snack med Johan. Efter skolan ska jag fixa en sak som är till älskling ... :). (Och lite mig ^^)

Därefter ska jag bannemig hem och vila. Jag orkar inte en sådanhär dag till! Ohja, borde iallafall läsa lite körkortsteori, det är ju aldrig fel .. ! Kanske skriva inbjudan också ..? We'll see about that ... Sov sött om ni fortf. är uppe!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0