Bästa "nyheten" på länge!

Är riktigt glad idag. Eller, hehe, ja iallafall!
Hade min utvärderingskörlektion idag, då man kör som en vanlig lektion fast sedan efteråt pratar man om hur många lektioner man behöver osv. Helt sjukt, jag behöver 4 st körlektioner! FYRA!? Kan någon förstå detta?
Jag har bokat halka, riskettan, teori, uppkörning, samt mina tre lektioner. Helt fucking crazy! :D
Så, idag är en bra dag, en jävligt bra dag. Ni borde nästan gratta mig. Haha :).
Så jag kommer verkligen(/förhoppningsvis) ha körkort INNAN studenten och det är så jäääääääääääävla NAJS.

Idag får alla var glada dåva.
Jag och Jonas firade iallafall detta med lite sex.
Nej, en glass med chokladsås från McDonalds. Det går nästan lika bra ;).
Sådärja. var bara tvungen att skryta av lite!

Annars har dagarna rullat på i helgen, galet!
I Fredags skulle vi egentligen gått ut, hamnade hos Saras pappa, därefter Kinesen "som blivit såå hårda" (pyttsan ? ;P), sedan hos Mickes brors lägenhet. Sen åkte vi en galen tur hem vid ett ungefär.

Lördagen var det tjejmiddag hos Gummsi tsm med Ewe, mycket trevligt och där satt vi och snackade om allt möjligt, Verkligen mellan himmel och jord, samt övernaturliga saker (som vi alltid kommer in på?).

Söndags, Jonas hade match, så jag och familjen samt Rita, min faster, hoppade in i bilen så övningskörde jag till Väla i Helsingborg. Trevligt att gå där lite :). Sedan på kvällen hämtade vi Sara och Henke, så kan man nästan säga att vi hade par-middag ;). Trevligt och mysigt och fyfan vad jag var trött när vi var hemma vid tolv efter att vi hade släppt av alla!

Well, nu kallar Jonas (jag spelade innan .. så det har tagit lite tid ;P) men vi ses och hörs kära ni!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0