Tjuvkika?

Tydligen är det en del som varit inne och kollat här om någon uppdatering den 19'de. Tyvärr ;P.

Känner mig väldigt utvilad från Kretaresan iallafall, tråkigt väder här hemma dock. Jo självklart kommer det en uppdate om Kreta resan, tänkte skriva in resedagboken här, men det blir inte nu. Vill bara ge er en snabbis check :). 

Midsommar (dagen efter hemkomsten), firades tsm med flickorna Sara, Mini, Mia och Malin (och Jonas ;)). Hos Stenis som hade combined 20 årsfest och midsommars firning. Där var även Nyman med flickvän osv .. :)

Dagen efter vaknade jag halv sju. Vid åtta mådde jag bättre .. Haha, hurfan kan man blir riktigt bakis på tre cider? Och ca en 4cl shot? Inte okej kroppen. På eftermiddagen blev det Hammarspark med bakismat hamburgare utan kött (tjejen jag beställde av kollade riktigt skumt)! Kom hem, åt pizza(?!), träffade Sofia och André och vi hamnade på Bo01 där vi spelade kubb och skitgubbe ..

Idag, vet inte vad som händer tänkte iallafall ringa Sara :).


Och ja, förövrigt, jag är ju glad och så, men det är ändå konstigt och gå och vänta på ett dödssamtal. Så det är en skum känsla. Senast (och första gången) någon dog i släkten, var när jag var ca 4 år. Alltså inga speciella minnen ... Så jag vet inte hur jag ska ta det när samtalet kommer. Vill jag ens gå på begravning? På sätt och vis ångrar jag ändå att jag inte besökt mer, men jag tyckte själv att det var riktigt jobbigt. Men det är hemskt. Usch..

Nej känner inte för att skriva mer nu ...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0