Spendin all my money

on shit the latest month. Har ärligt handlat upp över 3000 kr. På vaddå liksom? Det vet jag inte själv, mer är lite balsmycken, samt lite student saker. Jo handlade Jonas studentpresent igår med. Det var ju inte det billigaste heller.

Men helt ärligt har jag varit en dålig flickvän på senaste. I julklapp åkte vi till typ "sveriges bästa spa" (någon utnämnelse iallafall), och hade en weekend där, sedan fick jag en digital fotoram i födelsepresent. Och det går inte på något håll att jämföra med det jag gett honom. Så nu får han något ordentligt som det ska vara :). Hoppas han blir glad, annars kan man alltid byta ;).

Måste berätta om att jag ändå har över 3000 på kortet så det är ju bra, har ju inte tagit ut pengar på evigheter! Eller jo, från min "godisburk", men det är somsagt födelsedagspengarna. IALLAFALL, JAG HAR MED FÅTT MATPENGAR FRÅN SKOLAN! :D 575 kr, tackaaaaaaaaaaaaaar!

Fattar inte att imorgon kommer bli en sjuk dag! Helt sinnes vad bra det kommer bli. Det får lov att regna tom. Då är det bra, som fan. Det är sjukt. Imorgon är dagen man sett framemot enda sen man fick veta vad studenten var, att man slutade skolan. SJUKT JÄVLA STÖRTBRA! Fyfan vad kul vi ska ha imorgon!!!!!!!!!

SMACK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0