Sola och bada med piñacolada, lalalaa...

Hej alla kära ni.

Jag måste berätta det galnaste, idag när lärarlunchen var slut och vi flickor gått åt skiljda håll, mötte jag efter en stund upp älskling, äntligen hittade vi snygga solglasögon. Sedan åkte vi hem, skulle för skojs skull kolla restresor och bio. Och varför jag säger för skojs skull är för att jag skrivit in mig på körskolan igen! (ja till större mc).

Men hittar vi inte en resa vi kollat på innan och så då? JO. Till 3750 :- (inkl. transfer, mat på flyg "ALLT"). Galet nog köpte vi den!!!!!! Så på torsdag efter jag fått betygen måste vi sticka dirr typ. Incheckningen stänger 16.10. Så det är GAAAAAAAAAAAALET!

Är det bara jag som verkligen ser solglasögonen som en symbol eller? Helt sjukt, fan vilket konstigt rus .. :). Vi har redan varit och fixat mina mediciner och Jonas solkräm, det behövs! Fan alltså gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet. Nu ska jag hem och börja packa!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0