Shopping innan 12 ..?

Tänk att det är söndag, klockan är inte ens ett och redan är dagen i fullgång!

Vi ställde klockan på nio (jajaja ..) för älskling skulle sälja sitt paintbollsset. När klockan var halv elva, vi var klara och de två köparna skulle varit här för 30 min sedan. Då ringde Jonas och frågade vart de tog vägen, hade de inte försovit sig då? JO. Och de bor i HBG. Alltså lätt 50 mins bilfärd. För Jonas väckte dem ....

Så kom smarta jag på att vi likagärna kunde åka till outleten i Lockarp, så det gjorde vi, vi var där ca 10.45 och vi var först B). Masssssor av barnkläder (väldigt söta!) men tillslut hittade jag en jättefin DKNY klänning. Så den fick de bli! Så nu har jag ytterligare en fin klänning som inte kan hängas upp, för mina galgar är slut!

Sedan körde vi hem till älskling och väntade ännu mer, men tillslut när de två killarna kom, gick det väldigt fort. Så nu är det sålt :). Satte oss för att äntligen äta frukost och då hör André och Sofia av sig och tycker vi ska med och bada på bo01, lämpligt nog hade jag redan bytat om till bikini för att sola och bada i trädgården men i v.hamnen går det väl likabra antar jag. Så nu är det avfärd och senare idag ska jag höra av mig till Mås .. :).

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0