Om två dygn ..

... Vid denna tiden har vi landat på Kreta!!

Men nu ikväll står jag och stryker, haha .. Jodå, man måste vara lite fin på en semester också! ;)

Jises alltså, fortfarande inte smält det helt än, ... !! Haha dock är jag alla studentpresentpengar och nästan alla födelsedagspengar fattigare, men en hel resa med älskling rikare! Och det är så mycket mer värt!
Imorgon är det mycket som ska fixas, inte nog med packningen utan växling av pengar osv .. Men det är väl charmen med det hela ;)

Smack !


Kommentarer
Postat av: Caroline

varför får jag alla följa med till alla era mysiga ställen? :P haha !

ha så underbart Vivi (och Jonas såklart :D)

sola för mig med, för något sol det ser man inte mycket av här hemma :'( <3 <3 <3

2009-06-10 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0