NICE!

Att jag fick MVG i psykologi, är stolt över mig själv :). Och sjukligt trött!
Men ikväll är det okej.

Imorgon är det nog tänkt att jag ska fixa mås's student hår. Allt jag tänker på är att gå upp tidigt. Jag orkar inte! Jag måste också få sova. Jag har inte ens handlat paket till älskling, jag har inte haft tid! Hur tråkigt är inte det? Något som också är tråkigt är att det är himla VARMT på mitt rum. Och hur jag ska hinna allt imorgon, jises!

Hårfästning, skola, kirsebergsstadsdelsförvaltning, lunchning, prat, hem, fixning, blommningar, mås&mia's och hela borgars student ska också firas! Sedan är det mat här hemma (gården brevid, taackar!!) och sedan feeeeeeeeeest på luftkastellet.

Nej fyfan vad jag blev trött av bara tanken! Ska skriva in mina och älsklings resemålsmål nu på datorn, så vi har något att se framemot. Kanske.

efter sprayningen i nian, jises vilken FÄRG!


Smack !

Kommentarer
Postat av: mallaaan

satana vad brun du vad, synd det va fuuuuuuuuuuusk brun ;) haha SMACK!

2009-06-03 @ 15:54:24
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/
Postat av: mallaaan IGEN

Förresten är jag stolt över ditt MVG ;)

2009-06-03 @ 15:55:58
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0