Jasså?

Verkar som om en sommarvåg av onormalheter har kommit till staden.

Well. Idag är det iallafall sista kvällen som vi har älsklingshus för oss själva, så vi ska bara ha en myskväll med två filmer (vi som knappt orkar se en (om det inte är ige age ..)). Annars idag slöade vi rätt länge, för älskling kom till mig ca 03.30 inatt, jag skulle egentligen hämtat honom om jag inte själv följde med ut, men jag var så trött! Jaja, somnade ca 02.00 (?).

Sedan körde vi och handlade schampo och sånt efter jag och J duschat. Därefter blev det lite chilltid hos mig innan vi åkte med hela fam. Borg till Svedalamarknad. Det var ju riktigt lite, och på en gågata? Jaja, nu behöver man inte undra om där är något. Dock blev jag ändå 700:- fattigare (på låtsas), för älskling hittade skor men hade inte kontanter med sig, så då är det ju bra med en flickvän :).

Släppte min familj hemma och sedan körde vi till ekohallen för att handla god thaimat, då hade dom stängt :(. Men Jonas skulle ändå lösa in pengar på coop, och då fick jag smarte ideén att där kunde man också handla. Även om vi var sena fick vi ändå köpt mat, så den åt vi där. Sedan hem till älskling (sitter här nu) och vattnade alla blommor och gräset i trädgården. Nu sitter vi iallafall här och ska skriva adresser på alla student-tack-kort....

Kretas flygplats, Heraklion


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0