En sak jag inte kan klara mig utan ..

Är helt klart salt godis, det är som om alla utländska länder inte vet vad salt godis är. Så det har jag och älskling bunkrat upp med, ordentligt. Rättare sagt för 44,50 :-.

Annars kan jag berätta att jag varit på arbetsförmedligen idag, kan ni tänka er? Inte jag heller ! Haha, men men. Och sedan har vi varit och växlat (hujedamig) massa pengar! Medans jag sitter här och halv-chillar tänker jag snart gå upp på vinden och ta ner resväskan, fylla den (har redan tagit fram alla kläder typ), och sedan packa vidare. Snart kommer förhoppningsvis Mås, och sedan när hon går ska jag packa vidare och därefter höra av mig till Sara tänkte jag, :). Har även avbokat körlektionen .. Conny frågade vilket resebolag det var och sa att han skulle bombhota det, sååå .. Haha.

Nej nu måste jag upp och packa,

Smack !

Kommentarer
Postat av: maliiiin

vi vill ha uppdatering fån Kreta och bilder :D

2009-06-20 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0