Bilder från studenteeeen!

nästan alla flickor på champagnefrukosten :)
Först var det champagnefrukost hos Malin ..

söta Malin :)
Vår Malin :)

Lite flickor till .. bl.a. Cicci :)
Anna, Denice, Cicci, Houda och Sofie

Killarna (utom Andy) och våra två mentorer !
Halva Sofie, Hannes, Max, Rasmus. Där uppe Annelie och Johan

Sedan skulle vi dra oss till stan med buss ..
Houdas klänning, Sara B, Marie, Sandra, Max och halva Denice

väntan ..
Malin, Vicky, Anna, Emelie, Hannes och halva Houda igen!

Söt flickorna !   Cicci, Sandra, Malin och Sara :)
Cicci, Sandra, Malin och Sara

Jag och Sara :)
Halva Rasmus, Jag i mössfrisyr, Sara och Max

Johan och Annelie började rappa för oss på gränden, yeah :)
Johan och Annelie rappade för oss på Gränden, tufft att bjuda på sig!

Och när vi kom till skolan var det Hollywood tema, här är vår stjärna i marken ;)
Vår Hollywood stjärna :)

Sen fick vi gå på röda mattan ;)
Röda mattan samt dekorationen i vajrarna

Denice blev galen imed denna stora tillställning, medans Sandra och Sara bakom är i ordning för en hollywood pose, jag själv ute till höger leker nog spöke ... ;P
Sandra, Sara, Denice och Jag

Tillsista fick vi till en fin bild!  Sandra, Sara, jag och Malin :)
Sandra, Sara, Jag och Malin ;*

Sedan fick vi placera oss i ett fattigt klassrum (jo vår GAMLA skola hade även sådana...)
Jessica, Malin och Malin :D

Jag vet nog någon som hade lite ont i fötterna ..?
Sandra pallade inte skor längre.. ;)

Vi kom in i 113 där vi hade våra gömmor, och musiken inte att glömma, så där peppade vi oss :)
I sal 113 går det att ha kul, "även" om det inte är lektioner

Var är Sandra!?   Malin, Jag, Cicci, Sara och Mini
Malin, Jag, Cicci, Sara och Mini ! :D
Sedan var det flaket med massor av tjoande, sedan bilen hem, men nästan lika mycket tjoande och därefter HEM med maaat! (och sedan tårta ;), fin visst?)
Me trying to have a pice of the cake :)

Söta Gummsi var här :)
Gummsi :)

Samt söta Mås och söta Julia ! :)
Måsen och Julia :)

Sedan blev det dax för utgång, så Mås åkte med oss sedan hämtade vi Carro och Theis, här är vi inne på HIPP ;)
Carro och Theis inne på HIPP.

Efter två på hipp, gick vi till Orvarskorvar, köpte mos och vem var bakom oss i kön, Sandra, Jonathan och Anna! Så vi hade middagssällskap kan man verkligen säga! :) Sedan var det en äcklig gubbe som frågade om jag ville följa med honom, ÖRK. Nejtack sa jag och pekade på Jonas i orvars kön och sa, jag har pojkvän (han var ändå för jävla äcklig!!!!!!!!!!!!!!). Sedan efter en stund frågade han mig, så, var har du din pojkvän kommer han eller? Och vips var Jonas klar, tur det, fyfan vad äckliga människor det finns :). Så åt vi och sedan tog vi taxi hem, fan att man inte kan lägga upp filmer, vill visa hans Armenska hand-dans, cool!


Finns det något bättre än ett förhållande och framtid med dig?  Älskar dig <3  /Jonas
Finns det något bättre än ett förhållande och framtid med dig?
Älskar dig <3         /Jonas


Armband och halsband från SNÖ, av älskling


Halsband och armband av mormor


Örhängen från Roberts fam.


Halsband och armband av mamma, pappa och fifi


Armand och berlock av Mås, Gummsi, Micke och Nemo


Parker penna av Rita
Sedan fick jag även massor av pengar från alla håll och kanter.
(Och jag får behålla de 1050 i månaden tills jag "hittat jobb", tackar!)

Tack för en underbar studentdag!

Smack !

Kommentarer
Postat av: malin

Fyyy fan vad vi är bra, och va faan ska vi göra nu ? nananananananana :) P.s Fina presenter d.s ;)

2009-06-08 @ 13:44:23
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0