Addicted.

Igår under flera tillfällen smög jag mig in på Jonas och deras "kontor" (Visst låter det bättre än datorrum?). Startade datorn och satte mig och spelade CS. Jo, men det var riktigt längesedan och denna veckan (föregående) har mitt lilla beroende smått börjat visa sig. Igen. Men, jag förstår inte varför det är så kul, för ja det låter sjukt att det är kul att döda terrorister, för jag är på polissidan. Gör det saken bättre..? Nej. Men, det är förbaskat kul iallafall.

Igår iallafall, när jag inte spelade cs, .. Höh. Efter förra inlägget åkte vi till Bo01 där vi träffade André och Sofia, och precis när vi lagt oss tillrätta så kom Mia och Sara också, så det var ju trevligt :). Vi solade och vi badade. Eller, jag gick med Jonas och André en gång doppade fötterna och till min stora fasa var hela trappan hårig med alger!!! Killarna hoppade i, men det gjorde inte jag. Fick nöja mig med en blöt kram av älskling, tack! :)
Sedan tog jag, Sara och Mia saken i egna händer, fast Mia fegade ur och stod kvar på bryggan när jag och Sara doppade oss ... DET VAR SOM ATT BADA I ISVATTEN!!! Men, nu är iallafall årets första svenska-dopp avklarat, check!

Efter detta, när A&S parkeringstid tagit slut begav jag och älskling också oss, handlade både BK och McD på vägen hem ... Sedan åt vi och därefter spelade vi cs ... ;P. Jonas har ju fått en ching att han ska handla en stor flygande drake, så vi skulle köra och kolla på det, men butiken hade precis stängt .... Så vi körde bort till Sturup för vi skulle hämta hans föräldrar som kom hem från Rhodos. Hittade en öde parkeringsplats som vi i princip bröt oss in på (Jonas flyttade på byggpinnar) så såg vi nästan hela landningen osv :).
Sedan från kl. 19 fram till halv elva snackade vi alla bara om allt :) Trevligt, och bruna var dom ...

När jag körde därifrån körde jag hem och parkerade sedan drog jag mig till Mås så snackade vi också ett bra tag .. Om lite, ja allt möjligt :).

Igårkväll ställde jag klockan till idag, dels för jag har körlektion 11.40 och för att jag ville komma ut i solen, så kl 8 ringde klockan så bara morgnade jag mig lite och vid nio hade jag ätit frukost och la mig ute i svala solen, helt perfa väder, inte för svettigt och inte kallt.

Men om ca en timme ska jag vara på körskolan, sedan ringa Sara och därefter kan jag nog ut och sola igen :). Bara av igår på bo01 blev jag röd och det var på två timmar mellan 13.30-15.30. Så det är ju bra! Nej, ska torka av mig all cocosolja nu, så jag inte kletar ner hela mitt skinnställ ... Totalt!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0