What? Is that all you've got to say!?

Today is almost the D day.

Idag är det dax för Sandras avskedsfest. Det känns helskumt att hon ska vara på andra sidan jorden om bara några dagar, och att detta är sista gången vi ser henne på antagligen mer än ett år. Riktigt skumt :(. Även om vi inte träffats hela vårt "gäng" så mycket, så har det iallafall blivit mest nu i slutet. Och det är jag tacksam över :). Men vi håller ihop och när du kommer hem möter vi dig på flygplatsen! I'll miss you ..

Idag innebär alltså inte bara festfixning utan även packning, men kolla vädert ... Inte så extremt peppande. Fast nu har det iförsig slutat att spöregna .. Änsålänge har jag bara fått fram själva sovsäcken och min mysdress jag ska sova i, höh. Viktigaste ;P. Man vet ju inet riktigt vad det blir för väder, shorts och leggins ska iallafall med! Sen hade jag tänkt tvätta inrdeningen (sätena) idag, men tacka vädert så går det inte, pappa tyckte inte jag skulle göra det innan heller ...

Annars kanske jag ska börja sy fast det lilla bandet på klänningen till ikväll? Sedan ta packningen lite stegvis? Haha det är så jävla tråkigt att packa! Men det måste göras ..

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0