Vivi är på G

Haha, senast jag skrev var när vi varit hos Katrin, "sommarkväll" ja. Igår var det sommarchansen och den missade vi ju inte precis, neeeeej.. Mysigt, ute i duggregnet :). Jag, älskling, Carro, Theis, Malin och Dennis. Sara och Froddan var rädda för vattnet .. ;). Men vi hade mysigt med mat och "som vanligt" alldelles för mycket fika (ja jag undrar också om det är möjligt, men tro mig :(det går!). Sen när sommarchansen var slut kom regnet och vi alla gick till våra bilar, höh.

Jag och älskling körde hem till honom, sedan drack jag chaite (det var älsklings tur detta året att handla hem en burk :)), mums. Sen gick jag upp och spelade cs, det var nödvändigt tro mig! Fick med mig Mojje in i datorrummet, så spelade han the sims och jag cs, hah .. Älskling gick och la sig och jag loggade in på Lunar ... Där satt jag en evighet och när klockan var nästan ett gick jag och la mig. Pinsamt :( ..

Vaknade 6.45 av att älskling sa, "Vivi du måste upp NUUU". Det är fan inte jag som ska till jobb ;P. Och älskling var så trött att han inte ens mindes att jag körde hem till honom kvällen innan, stackars. Köpte bullar med mig på vägen hem och sedan läste jag hela tidningen, därefter gick jag och la mig igen, sov till 10.45, crazy!

Fick ju fotopappert till körkortet nu i veckan, och mina eksem har sett så hemska ut att jag inte viljat fotografera mig än. Men idag såg det helt ok ut. Så idag har jag mascara och rouge, inte ofta det .. Haha. Körde till mobilia efter fixning och chill här hemma, och fotograferade mig i en sån atuomat. Fyra bilder och alla blev halv knäppa, haha .. Eller de är konstiga om man kollar FÖR länge .. ;P.

Efter fotograferingen körde jag hem till Sara och var där ett tag och pratade om ikväll och helgens planer. :) Strax efter tre körde jag hem och åt fiskgratäng, det är så gott .. Och nu sitter jag här! För en gångs skull (HURRA!) tänker jag lägga in lite bilder, börjar med Kreta va? Hahah, fyfan vad mycket bilder det kommer bli, enjoy!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0