Sommarkväll

Igår blev vi ju somsagt bjudna på grillning hemma hos Katrins pappas (hennes pappa hade åkt iväg) så blev vi bjudna av Malin iallafall. När jag och älskling kom dit var Malin, Dennis, Katrin och Paulina där samt hennes hund :). Vi grillade och åt först, mamma hade gjort räkmackor till mig, mums och en stund efter vi ätit klart kom Sara, Mini och Fredrik aka. Froddan. Och det var ju trevligt, Sara han får godkänt från mig ;) haha ..

Sen hade vi trevligt hela kvällen igenom, snackade, smååt och spelade flummig kubb med konstiga regler för alla la till egna B). När klockan blev elva och det var kolsvart ute, var det dax för mig och älskling att bege oss, sedan sov jag hos honom. Det var extra mysigt inatt :). Det lät snukigt med han var så varm och mysig.. Även om han somnar fem min efter man lagt sig i sängen ........

Idag på dagen har jag inga speciella planer, vill lätt köra en runda mc själv, men jag skulle ringa Sara idag :). Senare vid fem är det träffning av Carro och Theis så ska vi ha något picknick liknande, så det blir ju mysigt :).

Är så himla glad för mina bilfiltar! Kanske är det en runda till Ikea jag skulle tagit idag? :) Så jag kan handla mina kuddar, höh. Men för att hålla kvar vid ämnet filtar, var det väldigt skönt att kunna lägga en om benen när vi körde hem igår och det var lite för svalt för min smak ..

Kan ju berätta att jag inte bara är en unge som kräver saker såsom mc osv osv, (jag är inte speciellt krävande egentligen och ber aldrig om saker!) så köpte jag med mig bullar imorse, kl 7.00 :D. Hörs senare antagligen ..

Smack !

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaaaaalin

aka. GRODAN!

2009-07-22 @ 12:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0