Smarte

Igår var en bra dag. Hela förmiddagen låg jag ute i trädgården och solade (jaja, från och till då ;P). Sedan vid två tre något började solen gå i moln så skulle jag gå bort till bilen, men så kom jag på att jag kunde gå inom mormor och fifi för att hälsa på. Där fick jag öven bensin pengar, vilket aldrig är fel ..

Sen gick jag till bilen och körde först och tankade sedan och tvättade bilen, körde hem och ställde mig utanför pappas garage/mc garaget och damsugade min bil. Därefter körde jag upp den till vändzonen och tvättade mina fälgar ordentligt. Vad duktig jag var! När jag var färdig, kom även mamma och pappa hem från begravningen. Åt lite och bestämde att vi skulle åka och bada, så det gjorde vi och Jonas följde med. Han tog även med sin drake och gud som den flög :).

När vi kom hem, så bytade jag om till mckläder och likaså älskling, så körde vi bort till strippen och kollade i någon timme, därefter förbi den olagliga en parallell gata brevid strippen och sedan bort till orvars för en gudomlig mos! Vi körde hem och var hemma ca elva? Sedan satt jag bara och pratade med mamma och pappa om alla planer, framtiden osv. Jag kan inte säga att det är stormigt här, men det är mycket som händer så det påverkar ju oss alla.

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0