Jag minns inte om det var hon eller jag?

Eftersom jag inte kommer någonstanns i denna djungeln funderar jag starkt på att köra ifrån. (Eller iallafall göra lite vegetarisk lasagne, för det bad mamma mig så snällt om.) Med min motorcykel ja. Det var nog tur att jag raderade det. Men iallafall. En runda kanske ut i bokskogen? Eller till Göteborg? Det finns inga begränsningar när man har både och. Jag har mer än både och :).

Går inte med på det. Allt var bara en trevlig bonus som blev så otacksamt!
HTAJOCCKEH, -prosit?

Jag behöver en paus i mitt författarvänliga skrivande, och uttager en tandborst-paus. Om det inte passar får jag vänligen be dig avlägsna dig från denna hemsida. (Tryck OK eller STÄNG)

Men somsagt, en mc runda hade inte varit helt fel, dock måste mitt ego-jag erkänna att det förstör min frisyr, det vore tragiskt. Hoppas det inte bara är jag som känner ironin.

Det funkade inte att googla en bild på namnet, det hade varit för uppenbart och för snuskigt att lägga in en sådan opassande bild här. Men det kan till 100 % sammankopplas med rubriken och ingen borde ta illa vid sig.






Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0