Plagiat av EH frukost ..

Igår cyklade jag hem genom en regnskur till min älskling, och hade det inte varit för Mojje, hade jag cyklat före regnskuren, men eftersom jag skulle ta med CV papper till honom, blev det att jag kom mitt i regnet och fick mig en dusch. Någon där uppe verkade tycka att jag behövde det va .... ?!

Igårkväll bestämde jag med Mojje att vi skulle gå upp klockan nio, and so we did, jag bakade scones och gjorde chaite, istället för apelsinjuice blev det blåbärssoppa och pålägget på sconesen blev apelsinmarelad. GOTT!

Och idag klarade älskling sin MC teori <3, för bra! Snart kör vi tsm .. :) Och uppkörningen är inte bokad, men den blir inom två veckor, sjukt :D. Tråkigt som fan att dom tröjorna vi ska ha kostar nästan 600:- ...

Och när han väl kom hem, åt han också lite scones och sedan mös vi lite och sen blev det dax för mig att ta mig hem tack farmor-Gisa för bilen var hos Jonas och han behöver hjälp med att köra den till hennes sen, höh. Så när han slutat jobb ska vi mötas vid henne :).

Sommarchansen också ikväll, vädert är ju sådäääär... Såfall borde jag duscha och göra mig iordning NU, för sen kommer jag inte hinna ... :/. Usch :(. Nej nu ska jag kolla upp banker med ränta och en liten SEB internet dosa om det kan beställas gratis på internet, c u!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0