Pepp-talk med mig själv ..

Har nästan precis kommit hem från sommarchansen. Sitter här och nervösar det sista, imorgon kommer jag nämnligen vara för trött, min klocka ringer 04.30... Är det rimligt? NEJ! Fick reda på idag med att morgondagens "lektion" kostar 900, sedan är det 1500 för själva uppkörningen. Det är 2600 åt helvete om jag inte klarar den. Precis som om inte det också gör en mer nervös ... Hoppas och tror ändå att jag är någorlunda lugn imorgon när det väl gäller. Klarade det ju galant förra och förr-förra gången. Därför jag är rädd att jag är FÖR självsäker också ..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan gå igenom säkerhetskontrollen en sista gång :). Imorgon får vi veta om det blir några belöningsskor eller om det blir fler lektioner, hoppas jäävligt på förstnämnda. Jag är bra. Jag klarar det!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0