Olämplig rubrik ..

Jag var nyss på väg att ge detta inlägg en mycket olämplig rubrik, sry! Well well ..

Åh har nyss gått igenom de sex bloggar jag läser, avslutade med Sandras och åh, stenen försvann! :) Det låter som du har det bra, även om ena ungen (ja när dom är jobbiga är dom ungar!!) är tvetig. Ungen kommer släppa till såsmåningom och inse hur bra du är :). Ohja! Idag körde vi genom Lomma, och när vi stannade för att picknicka vid långa bryggan i Bjärred så fick jag hålla Fifis mc jacka, vet du vad märket på den var? Asu. Märkligt, man tänker på dig så du vet! ;* 

Annars då? Innan vi körde iväg på en runda har jag nästan bokat upp hälften av alla dagar som kvarstår av veckan! Ikväll, grillning hos Malins vän Katrin, imorgon träffa Carro & Theis på torsdag blir det sommarchansen med vilken frivillig som nu vill komma med :).

Nej, nu ska jag dyka in i duschen och bli lite fräsch iallafall :). Kanske klänning idag? Eller nya tubtopp linnet? Btw försöker jag gå in mina höga nya skor, vilket resulterat i att efter fem min klämmer dom väldigt på min stortå, ajaj ...

Smack !

Kommentarer
Postat av: Sandra Forsberg

haha :) du är så söt <3! och så verkar du ha det jättebra där hemma, det gör mig glad :) !!!!!! puss på dig '

2009-07-23 @ 03:14:11
URL: http://forsbergsandra.bloggercom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0