My weekend..

Måste börja med att skriva lite till Sandra. För Sara sms'ade mig att jag skulle gå in och kolla i din blogg, för du har inte hört av dig på länge, men jag kunde inte vänta tills jag kom hem, så jag ringde Sara. Och bade henne berätta, men hon sa att du skrivit så mycket att hon inte kunde läsa, men återberätta dock. En klump när Sara berättat färdigt. Du ska ha det underbart och lära känna familjen bättre och bättre. Inte ska du vara ledsen .. :( Tänker på dig och hoppas till fullo att det snart blir bättre, - det kommer bli bättre! Sålänge väntar vi här hemma och när du än bestämmer dig för att åka hem tänker iallafall jag stå på flygplatsen och jag kommer inte stå där ensam, det vet du :)

Usch ja, så hemskt :(..

Det känns svårt och egoistisk att hoppa över till något extremt kul för min del, men iallafall .. I Fredags klarade jag min uppkörning! Det är grymt att jag har tagit tre körkort och nu tänker jag inte ta fler! Senare på fredagen gick älskling, jag och hans familj på Sjöbo marknad. Vid sextiden var vi vid Kristianstad typ för då skulle hela familjen Ljung hoppas fallskärm och vid åtta ungefär begav vi oss hem. Det var ju rätt sjukt hela saken, haha jag är glad att inte jag var intryckt i det lilla planet med åtta stycke till som bara hoppade rakt ut i luften och föll 4000 jävla meter!! Haha, men kan tänka mig att det ger en riktig kick.

Undertiden vi varit på Sjöbomarknad, hade jag och pappa kontakt några gånger om ett eventuellt besök i Motala (ca 40 mil uppåt) för att kolla på en hoj. Så på Lördagsmorgonen ringde klockan åtta och en stund efter satt jag, mamma och pappa i bilen på väg upp. Resan var extremt tråkig, men som man säger, den som väntar på något gott väntar ... ;) Resten kan ni räkna ut själv. Jag körde därifrån på en hoj. En Kawasaki er 6f -06, svart med en röd ram, sjukt läcker!!!! Så nu har jag två motorcyklar :D, haha inte så ofta någon i min ålder ens har EN, jag har två ;). Kom hem mellan åtta och nio på kvällen .. Träffade älskling och pratade lite med Sara :).

Söndagen spenderades såklart på min mc, slog inte gårdagens hastighetsrekord 137 km/h, men fyfan vilket kraftpaket! Det var hela familjen och älskling som åkte på mig, det gick hur bra som helst och ingen kraft gick förlorad pga. älskling kan jag lova .. Den accar sjukt bra, och det är ju bara kul ;P. Hamnade i lite regn så den blev inte precis renare (det regnade sinnes mycket på mig när jag körde hem den från Motala...). Så när vi kom hem efter en runda til Smyge och sen en till Ystad och fritidsbaren var det definitivt dax för tvättning, vaxning och tejpning så jag inte sumpar lacken .. Detta tog säker fyra fem timmar, men fyfan vad snygg den är. Vill ju lätt köra en runda, två rundor eller fem rundor! Men om man kollar ut på vädert, förstår man varför jag sitter här på en pall och inte på min mc.. Höh.

Idag har jag varit med Sara på hennes uppskrivning, -som gick jättebra! Haha det roligaste eller ja, var att hon sa när vi gick in att "jag tror inte jag gråter om jag inte klarar det", hon grät för att hon klarade det! :D. Det gjorde jag med, och som jag grät när jag klarade min A1 uppkörning, haha det var galet. Men om man inte själv klarart en teori eller uppkörning vet jag inte om man kan först den sjuka känslan av att man inte behöver plugga/övningsköra mer. Känslan är så sjukt obeskrivlig. Man behöver lätt inte röka på, knarka, dricka eller något, för det är ett sinnesrus!

För att fira, hehe, körde vi till Entré, jag hade ju lovat mig själv ett par snygga skor som nästan fick kosta vad de ville om jag klarade uppkörningen, så nu skulle jag shoppa skor! Orkar inte berätta om hur, när och alles men jag och Sara köpte varsitt par skor ("råkade" vara likadana? haha, det är nästan fånigt) på scorett tror jag, det var iallafall tag två betala för 1. Sen blev det massor andra affärer och Sara handlade lite :). Jag handlade tre bilfiltar också och sen så vi körde hem till Sara där hon hoppade av och sedan körde jag till mobilia, handlade underkläder och sedan körde jag till skopunkten, handlade ett par höga skor där som jag kollat på massor av gånger innan och de är läckra! Nu när jag sitter här på mammas dator hänger faktist det turkosa tubtopplinnet ja handlade förra veckan, så då är det tvättat :).

Nej efter shär mycket text, undrar jag om någon ens läser (fast jag har ju skrivit vettiga saker idag!) ner hit. Så nu ska jag äta upp vad som är resterande av min källarfranska och sedan chiiiilla ... Take care!

Smack !

Kommentarer
Postat av: Sandra Forsberg

tack hjärtat! och GRATTIS! för fan vivi, du måste berätta detta för mig okej? sånt viktigt vill jag veta dirre :D lova mig det? <3<3

2009-07-21 @ 08:01:27
URL: http://forsbergsandra.bloggercom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0