Jalla jalla!

Olyckligt kär - man går och är ljuvligt förtvivlad över att just jag inte fick den stora lyckan med just dig.
Det citatet hittade jag i en text på min dator. Är tvåhundra procent säker på att jag inte sparat det själv på min dator, frågan är vem som gjort det. Men visst var det sant? Inte för att jag lider av olycklig kärlek, men det var äkta. Vem har inte varit olyckligt kär?

När jag såg att Sara skrivit till Sandra att hon skaffat sig skype tänkte jag leta fram det på min dator, men jag har ingen aning om vart jag gjort av det .... Det var då jag hittade citatet och andra saker jag borde göra av med. Men det är konstigt, för det känns bra att ha kvar. Fast jag borde inte.  

Men nu ska jag fortsätta leta iallafall ... Har kommit en bra bit på packningen, det "jobbigaste" är typ att gå upp på vinden och hämta ner min luft madrass ... uh :(. Men det måste göras! Snart ska jag hoppa in i duschen också, känns som det är dax ...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0