I've got sunshine in a bag ..

Det är därför solen inte syns till på himlen, för jag har gömt den ^^.

Sandra! Vad kul att du svarar :D. Åh det betyder att du inte är så långtbort, iallafall känns det inte så, ;* ;*.

Och gud vad hackigt detta kommer bli, men experimentet 50 % av mina vänner följer haha har jag precis kommit på vems bror det är ... Kan ju bara säga pepparkakor! HAHA, så sånt snok är ju lite kul :).

Igår, körde vi mc, igen, ;P. På kvällen typ, skulle bort och lämna vinet till Calle och company på körskolan, regnet var i vägen, så vi körde ut på landet för det var tillslut enda stället dit inte regnet drog. Trodde vi, helt plötsligt var vi "instängda" mellan mööörka moln, förutom en gång ut mellan molnen. Dit körde vi, och blev fet-piskade av regn, ösregn i flera minuter ... Slutade med att vi körde till McDonalds i Svedala och torkade upp oss lite med mat, glass och paj :). Sedan körde vi i regnet hem och skakade tänder :( ..

Idag blir det, trots igår, mc igen! Tydligen ska vi upp (eller ner?) till någon ålabod, kan ju bli trevligt :). Och nu får jag köra utan Jonas, det är ju fortf. så att jag måste lära mig hur långt och högt en växel klarar av, så jag vet om jag kan svänga i tvåans växel eller i treans, för på vägen hem från Motala låg jag bara och körde i genomsnitt 120 ... ;P. Och nu när jag kört med Jonas här hemma, blir det ju också missvisande, för att den största tyngdpunkten har förflyttas ..

Nej slut babblat nu ska jag upp och byta om, och inte glömma min p-pilla .... som igår. Förresten ligger min Honda 125'a på blocket nu, köp köp köp! So long ...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0