Inget överdrivet ..

Idag. Jag är trött och har en-gång-i-månaden-värk. Alltså inget kul. Och jag satt här hemma helt ensam fram tills -precis.

Vad som annars händer idag är att jag måste köra lite mc. Träna kurvteknik för jag har lektion imorgon och igår ringde Conny och bad mig komma imorgon på en till lektion, garagelektionen. Vilket betyder att det är så jävla nära nu! Det är sinnes och ja, klart det är lite pirrigt. Jag är säker på körningen, men när man ska köra i gångfart, det är så enkelt att tappa balansen och om man tittar ner i marken, trillar man kaklätt! Uscha :).

Men ja vill slå två flugor i en, och jag vill ha sånna skor Jessie hade igår. Så ska köra bortom skopunkten fööörst. Bara det att jag ser ju helt nerknarkad ut. Jag känner mig nästan så med.

Igår hade vi en mysig grill och badkväll med Jonas mammas systrar vilket innebär alla trevliga kusiner och flickvänner :). Grillning först och sedan bo01, treeevligt! Träffade Lina (mc-Lina) där också! Sedan åkte vi hem, åt efterrätt och spelade plump. Fick köra Tini (stavning?) hem eftersom hon fått punka. Vi somnade kanske två, helt döda. Med min gräsliga upptäckt på köpet.

Men nu ska jag byta om från älsklings sköna sovtröja och extremt stora joggingsbyxor till leggins och hoodtröja, sedan mc kläder på det, japp..

Ska höra av mig till Sara också sen :)

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0