Har du läst Vivis blogg?

Ja, nu har jag varit ute och rännt. Har varit överallt och ingenstanns. Men vid 15.30-16.00 när jag stod och pratade med Mojje så hade jag iallafall slått mitt "gamla" hasitighetsrekord, mitt dåvarande var 140 km, och sedan var jag uppe i 150 km idag. Senare, när jag körde motorvägen mot Svedala kom jag upp i 160 km, så det är definitiv mitt nya rekord! Och där är mer att ge. Undrar hur den rör på sig när jag tagit bort strypningen om två år. Min har mer effekt än mammas och hon har ändå fått upp sin i strax innan 230 km/h. Så, där är myycket kvar somsagt, och det glädjer mig. :)

Sitter här somsagt, precis hemkommen. Åt lite av gårdagens mat och sedan ringde Rita, berättade att hon hade Fifis trosor i bilen (hur låter det?). Sen la vi på efter ca 10 min och jag tog lite plommonkräm. Det låter inte gott, men det är fruktansvärt gott! Och inte är det mycket socker i heller. Ja, det vet jag för det är mamma som gjort den.

Så nu funderar jag på att youtuba efter någon trevligt/mysig film, men jag vet inte vilken .. Jag är så kass på filmer! Well well, jag hittar väl på någon :). Ha en trevlig kväll alla stjärtebarn! ;)
 
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0