Guuumorron gumorron!

Nu ska jag berätta. Lilla (eller stora?) jag vaknade innan nio. Kom på att jag skulle stryka, handla cider, åka till Sara, ev. börja packa och kolla upp campingplats idag. Alltså -en del att göra! Sen är det extra saker jag också vill göra .. t.ex. tvätta bilen invändigt, träna på mc'n med kontroll före körning, handla filtar till bilen osv ..

Började med att stryka klänning, skjorta och mamma shorts. Sedan startade jag min dator och skulle kolla camping. Den i Åhus lät helt jäkla perfa. Utom när jag kom till näst sista meningen "..och under beachvollybollveckan och midsommar är det 25 år gräns.." Jag dog nog för en kort stund. Såklart öppnade jag google så fort det bara gick och sökte förgäves efter annan camping i Åhus. För inte finns det. Men nu ca en timme efter har jag hittat camping!!!! :D Dock ligger det inte i Åhus, utan ca 7 km bort = 10 min bilfärd. Men jag måste höra med töserna ändå, för ja, arbetstider och incheckning är inte helt passande .. ;P Men men, så fort där finns klartecken ringer jag och hör om där är ledigt nu i helgen .. :).

Annars? Jo jag handlade en ny kalender igår, en likadan som jag haft nu senast för jag tycker så mycket om att jag själv kan få välja fram/baksida .. Sen var ju inte priset helt fel heller! Hämtade ut krämer också vilket med var bra :).

Well well, ska väl sy min klännings ena band till midjebandet. Den är så fin! :) Sen borde jag nog fixa mig också? Fast vet redan vad dagen bjuder på i klädväg, enkelhet!

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0