Gnääägg?

Är precis hemkommen från älskling, sitter och lyssnar igenom musiken nu från usb minnet, så jag kan lägga in lite musik till vår tripp :). Men ja, så kan det ju bli!

Idag har jag inte gjort mycket vettigt helt ärligt. Jag skrev ju innan vad jag gjorde i morse och så, sedan blev det tunt med vad jag hittade på helt ärligt. Jo jag bokade campingen! Men vid två körde jag till Sara hämtade henne så körde vi till Willys så jag kunde handla cider. Ja, 2,25 %. Jag har blivit 14 igen .. Fast vid närmre eftertanke har jag nog aldrig själv köpt/drukit 2,25. Så kan det ju gå med det också. Dock hade dom inte de jag ville ha, ... ilandsproblem ><. Körde hem till Sara fortsatte att snattra och sedan släppte jag henne hos pappa-polis ...

Då körde jag till mobilia och kollade tubtopp, såklart hade dom inte den. Körde hem till älskling där vi fick skräp att kasta på tippen, så innan det körde vi till jägers H&M för att kolla tubtoppen, alla storlekar utom xs.. Så det blev inget linne! Utan mot tippen och sedan hem till Jonas och äta, och lite senare kom 08'orna :). De gick vid ca tio så sedan gick vi upp och mös lite och vid halv 11 körde jag hem .. Och nu sitter jag här, har inte packat ett piss... Och inget annat vettigt heller för den delen. Ska skriva en lista till vad jag ska göra imorgon fan.. Skärpning!

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0