Framtiden och baktiden

Vad heter den tiden som varit? På engelska är det ju past, men vad är egentligen översättningen till svenska?

Iallafall, igår var vi på bo01 och skulle ha det lugnt och skönt, det blåste. Riktigt mycket, så när kakorna var slut och vi höll på att blåsa bort, körde vi (jag,älskling, Sara, Malin och Dennis) till mcdonalds. Åt lite och sedan efter ett bra tag och många skatt åkte vi hem till Sara, körde därifrån vid ett ungefär, gud vad trött man var då :(..

Blev väckt ungefär nio imorse av älskling och blir jag väckt, kan jag inte somna om, men det kan Jonas ... Till elva! Sedan efter han ätit också, mös vi bara och kollade på tv :). Tills klockan blev halv två och han skulle börja jobba om en halvtimme, så jag körde honom hem och sedan inom konditioriet på centrum och handlade bullar och mjölk, hemmafru ..

Kom hem och åt samtidigt som jag kollade på en film och när det blev reklam slog jag runt och hittade ett program om ett par där killen skulle fixa hela deras bröllopet på tre veckor med en "tuff" budget.. Hon visste inget, inte förrens dagen innan fick hon testa klänningen han valt ut osv .. Gud vad jag grät, haha .. Det var så fint :). Men jag antar att jag också har ett fint bröllop att se fram emot, om några år dock ;p.

Nej nu ska jag skala potatis enligt mammas vilja (?), ikväll blir det grillning och trevligheter hos Malin :). Vet inte än hur jag ska ta mig dit om inte mina föräldrar vill köra ... Jaja, det är ett annat problem! Jag måste nog städa lite på mitt rum med, det ser ut som om det behövs ..... Höh.

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0