Får jag lov?

Ska berätta om allt som hänt, eller rättare sagt, vart jag varit och vad jag gjort :).

I Fredags var det då Sandras avskedsfest, jag har fortfarande inte förstått att nu är hon på andra sidan jorden. Kramar, biler och lite tårar var det för hela slanten. Men det var jätte bra. Tillochmed min syrra frågade på lördags morgonen om du åkt nu, så det är många som tänker på dig. Och om det inte vore så att du är du, hade inte så många kommit som det gjorde i Fredags :) <3. Men om iallafall ca ett står vi och tar emot dig på flygplatsen, sådetså!


På lördagen var det dax för oss fem tjejer (jag, Malin, Sara, Mini och Mia) att köra upp till Åhus, Malin och Sara skulle jobba inne på beachhandbollen .. Hade en trevligt och livfull resa upp till Yngsjö där vår camping låg (ca 5 km utanför Åhus). Orkar inte skriva om "allt" vi gjorde, men det var mycket trevligt även om campingen inte var så livfull som vi hoppats på (vi gick och la oss kl 21.00) och åldersgruppen på själva handbolls området var 98'or - 95'or. Alltså små barn :). På söndagen körde vi iallafall hem, trötta och stela ...

Kom hem och tog det bara lugnt... Idag (Måndag), vaknade jag först halv nio sedan lite efter nio, åt frukost två gånger och sedan städade jag undan lite på mitt rum.. För det behövdes. Åt och sedan körde jag och tankade mc'n. Sen tränade jag på att följa skyltar i stan lite, och därefter bort till körskolan, började en kvart tidigare och slutade 1½ timme senare, alltså 30 min extra = 400 Kr! Fyfan vad slut jag var ...

Körde hem och då hade min kära familj nästan precis kommit hem, och de höll på att grilla, så jag fick två veggieburgare också. Åt 1½, sedan blev jag jätte mätt...Gick in och läste lite reklam och jag mådde riktigt illa, så illa att jag gick in på toa och det slutade med att det jag åt, inte längre var i min mage. Kan inte förstå hur det gick så snabbt och varför, men nu känns det bra iallafall och det är viktigast. Förstår inte hur jag kunde känna av så snabbt och bli riktigt illamående? :s.

Jag borde ha duschat för någon timme sedan men jag är för trött ... Denna veckan är ju lättans upplaneradnästan till max känns det som ...
Imorgon: Bakken med familjen och pappas kusin samt barn
Onsdag: Körlektion 8.15 i trafik. Inget spec på kvällen ...
Torsdag: Jag och älskling har 3 år och 3 månader. På kvällen blir det picknick samtidigt som det är sommarchansen med massa folk :).
Fredag: Uppkörning 5.45 - ca 13.00. På kvällen har jag blivit tvingad att skjussa mamma och pappa fram och tillbaks ca en km i Oxie.
Lördag: Älskling hoppar fallskärm.
Söndag: VILODAG!

Well well... Nu ska jag försöka göra något vettigt ... ;P

Smack !


Kommentarer
Postat av: the girl in NY!

hihi <3 ! jag tycker du ar SOT!!! puss! och om ni moter mig sa blir jag jatteglad!!

2009-07-15 @ 12:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0