Family adventures

Idag ska vi till Danmarks "Bakken". Jag, familjen och pappas kusin samt hans barn. Så vi fyller hela pappas bil dvs :). De kommer närsom, så jag vill inte gå in på något deeper ...

Igår kom älskling till mig, jag var fortf. inte glad men sen pratade vi lite, åkte hem till honom gjorde grönsaks och nacho dipp och till detta pratade vi med Mia och Chrille :). Lugnt och skönt! Sov hos honom och vaknade inatt av att jag mådde illa, igen! Vände och vred på mig och tillslut efter ca en timme försvann illamåendet. Det var verkligen skumt att det slog till så hårt och snabbt igår?! Är inte speciellt sugen på mer vegitarisk färs om man säger så ...

Blev hemkörd innan sju imorse och sedan när jag kom hem hoppade jag i duschen, äckligt nog första gången sedan i lördags, alltså tre dagar.. Haha men man behöver återfettande dagar dock :). Och ja, sedan sju har det varit full fart på mig dåja. Häääärligt jag är inte alls trött x). Well well, nu ska jag borsta tänderna och sedan åker vi nog ...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0