Blandade sommar 09 bilder

Grillning på Klagshamn


Sandra och Mås


Josefine och Jonathan


Kevin stoltserar med vedupställningen, haha ..
 

Älskling :)

Grillning hemma hos Sandras Jonathan


Malin och Sandra :)


Älskling <3


Malin (med korv?), Sandra (som vill ha den) och Jonathan som är helt ovetandes .. haha :)


Sara och älskling


Jag, och Malin i bakgrunden


Utflykt till Kullen (i Skåne)


Utsikten från vårt picknick ställe


Pappa och den största måsen någonsin!


Jag och Felicia :)


Pappa och Fifi

Sandras avskedsfest


Jag innan :)


Malin i bilen ^^


Sandra och Malin


Sandra och Malin som kramas i bakgrunden, i förgrunden, Dennis :)


Mia, Mini, Sara och Cicci :)


Masssssor av kramar .. :) Fr.v. Malin, Sandra, Sara och Jag <3


Malin, Sandra, Sara och Jag


Sötaste Sandra!


Fler bilder kommer senare i dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0