Uppe med tuppen

Frivilligt, idag hade jag kunnat sova tills nu (åtta), istället gick jag upp strax över sju. På något sätt tycker jag ändå om att vara morgontrött och hängig. Gå ner och vakna tillsammans med tidningen och lite frukost, mysigt. Självklart är det alltid trevligt med lite sällskap vid bordet :).

Dagen bjuder på psykologi och expo. Under expon är dagen mål, lite suddiga. Har inte tänkt så mycket på vad nästa steg i trädgårde ska bli. Jag ska iallafall mla färdigt mit hus, men sen då? Kanske skulptera allt annat, bara det att jag inte kommer ihåg hur det ska se ut innuti trädgården, well well.

Slutar tre, tar bussen hem, är hemma fyra tidigast. Borde ändra i min CV, så jag kan ut och söka praktikplats. Tänker mig någon möbelfirma, så jag kan söka in till Ikea sen i sommar. Ja, ändrar mitt CV och sedan söker jag nog mer fakta om religonen. Men nu ska jag upp och fixa mig iallafall..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0