Kass låt :)

Haha, jag har verkligen ingen fantasi till rubriker längre (som om jag någonsin haft det?), dock hjälper det inte med Jonas KASSA låtval. Dock blev det just bra.

(Jonas skriver): Vivi har kraftig PMS och vägrar att pussa sin pojkvänn. :S

Haha, sär. Men lite pms är nog ärligt. Vet ju inte vad som händer med mina pills. Iallafall har idag varit både bra och dålig. Vi börjar med det braiga, för det är nog lite. Det är då att jag kommit längre än vad jag trodde :). På expon alltså. Jo läste lite om Daoism [Tao'ishm]. Ja, annars har jag träffas Mås och Gummsi en liten liten stund idag, jo dampat lite på Jonas också :).

Nu ska jag iallafall analysera skyltnig blå, och sedan förhoppningsvis orka söka lite info om Daoism. Sålänge kära ni..
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0