Godmorgon såhär på morgonkvisten!

Eller vad säger ni? Idag ringde min klockan ovanligt tidigt, tidigaste detta året (och fortsatt tack!). 05.45! Helt galet, men jag skulle duscha och antagligen ta bussen... Men nu får jag skjuss iallafall :). Åker om ca 20 min...

Hade ett nattligt samtal med min kereste idag/igår? Och idag är det den 16'de, vilket betyder att det "firas" 2 år och 9 månader. Grattis till oss. Nej nu ska jag borsta tänderna och sedan dra på jackan och åka till skolan, .. Ohja, bilder kommer nog idag, för jag ska bara sitta hemma och se let's dance. Och det är ju jätte underhållande (det får väl dagen att gå snabbare?) Annars bjuds det på skola, stan och hemresa.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0