Tröttis ...

Idag är jag riktigt trött, har precis tagit medicinerna och allt, så ska väl upp och borsta tänderna innan jag faller in i en djupare sömn.. Funderar fortf. på om jag ska gå på religonen eller inte imorgonbitti, liksom vad skönt med "sovmorgon" ... Men vi ska också bara se en film, så det är ju ingen jobbig lektion precis ... Vilka ilandsproblem.

Idag har jag iallafall gjort psykologiprov på humanistisk psykologi, utvecklingsp. samt behov och kriser. Det borde gått helt ok, dock kom jag inte ihåg alla namnen, well well. Sedan var det expo och därefter gick jag och Mini i stan :) Hon handlade en kjol och jag en ..... Sedan skiljdes vi åt och tog våra bussar hemmåt. Dock hoppade jag av på jägersro och fortsatte shoppingen. Idag har jag gjort igång på mer än 800:-. DET, är lite ångest. Fast, jag fick ju pengar för ett tag sen av mormor, eller jag får ju pengar med jämna mellanrum ;P.

Nej, imorgon alltså ... FAN! Jag måste tänka lite till och hör av mig ...
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0