Skolfri dag!

Igår var jag i skolan frivilligt nästintill, och jag var där jäääkligt länge, men kan stolt och nöjt berätta att jag äntligen är färdig med min trädgårdmodell. Igår när jag sökte på olika bilder (för inspiration) och fick en snilleblixt, så jag löste det och det blev schnyggt! Och jag är rätt nöjd :).

Var i skolan igår från halv elva till halv fem, alltså en rätt lång dag. Hann även med ett utveckligssamtal.. :) Det såg fin-fint ut, har bara ett G vad jag kunde se! Och mitt Ma B betyg (ig oops!) har tagits bort och tydligen har jag hoppat av kursen, tack ! :D. Jonas har varit orolig att det skulle synas på mitt betyg papper, men inte nu mer :).

Sedan åkte jag hem till Sara och var där till tio :), Jonas kom också, typ den sista timmen, sedan körde vi hem till Oxie.. :). Mysigt att träffa Sara och bara snacka, för det var typ allt vi gjorde,, ;P Eller jo, vi var duktiga och kollade upp alla Naturord vi ska ha prov på :).

Så dagen planer idag är att jag ska göra färdigt Religonen (så jag iallafall får ett G......) och kanske börja leta upp stödpunkter till utställningstexten. Sen vid tre ungefär är det nog tänkt att jag ska träffa Sara, fast jag vet inte om jag orkar träna ikväll, nu på dagen borde jag söka praktik .... Fick något tips av Annelie igår :).

Rätt mycket men samtidigt lite denna veckan. Prio är iallafall att göra alla prov/redovisningar/inlämningar samt fixa praktik! Jag mste fixa det denna veckan eftersom Tomas ska ha in alla papper! Fanfanfan! Nej, dax att börja nu med "läxan" iallafall så jag kan fixa det andra sen ...
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0