Skidåkning, i Oxie?

Nejnejnej, på Vallåsen! Med Sara, älskling och Mojje såklart!
Igår dåva.

Idag, träningsvärk till tusen. Jag blev kalad plogen, men det var lika kul för det, jag slog inte ihjäl mig, utan jag lever idag, med endast några blåmärken som inte syns än, men ont gör det. Åkte trotsallt in i en kvinna, haha lite paff :). nej det var lite sorligt. Annars var jag duktig, vad skulle jag gjort utan min kära skidlärare? "Såhär gör du Vivi när du ska bromsa!" :D <3.

Senare när vi åkte hem tog vi en sväng inom mcdonalds, haha.

Nu insisterar Jonas på att vi ska se ice age? Gosh, nu rättas man om att det är tvåan "faktist", nej kära ni...
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0