Silence

Igår mådde jag inte bra helt enkelt. Ostoppeligt trött och illamående så fort jag reste mig upp. Därför spenderades hela dagen i princip i sängen. Så jag såg tom. melodifestivalen, galet!

Så idag tog vi och gjorde upp för igår, var på jensens och åt, lugnt och skönt.

Igår var jag och älskling förresten i tidningen :), ohyes, på kärlekssidorna! Jaja jag visste det ju ;P.
Vi hade bestämt att vi inte skulle köpa något till varandra, men för någon dag sedan såg vi en tröja han tyckte var fin, så den fick han :).

Annars var vi fina flickor på bio i fredags, mysigt! :) <3 Och perfa innan lovet och praktiken..

Nu sitter vi och spelar, nördigt, men det passar oss. Och det är rätt kul att höra när Jonas dampar, "så står där en felknullad tennsoldat", "han tror han har en pansar hjälm, jag skjuter honom i huvudet 511 gånger och inget händer!!!!!!!!!!!!" haha! Det är för kul ;P. Så nu ska jag återgå och snart är det väl min tur att spela också :).

Hoppas ni hade en fin alla <3'ns dag med antingen pojkvän eller annat sällskap!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0