Säg mig ..

Ja, nu sitter jag här. Och sitter. Och fiser, men det är lite hemligt.
Dock får Jonas ta del av dem, men han ser överlevande ut.

Idag har varit andra praktikdagen. Har två uppdrag som drar i en. Båda två låter jätte kul, på varsitt sätt. Ena har väldigt mycket graf, vilket jag inte förstår mig på. Den andra är mer givande i ett expo synsätt, dock att sitta och leta igenom massor av information för att sedan sammanställa detta är inte vad jag praktiserar för. Knepigt.

Annars har jag SLÄPAT med mig älskling (han har ju absolut inget självbestämmande i vårt förhållande, utan jag styr), och vi skulle leta armband. Det fanns inte. Vad ska jag göra? :(

Jag ska gå hem i regn. Det är sorligt.

Jag borde nog spela lite cs, faktist.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0