Nej, väck mig inte ....

Inatt var jag uppe till två, jag satt och spelade ps2. Men jag pressade mig och satte upp mål i spelet men även en gräns. Så ja, vid två kom jag i säng, det dröjde inte lång tid förrens jag somnat... Vid kvart i nio imorse kom mamma in i mitt rum och tyckte jag skulle övningsköra en långrunda idag till något ställe där man kunde leta bärnsten (observera: STUDIEDAG). Jag sa nej och somnade om till ... HALV TOLV! Kan knappt förstå det själv och gissa om jag var paff när jag kollade klockan!

Och för att denna dagen inte ska gå åt något onödigt har jag satt upp vissa mål :).
1. Ringa Sandra såfort jag ätit.
2. Plugga psykologi.
3. Ut och gå en runda med älskling, hoppar träningen ikv ...

Visst låter det bra ?
Om jag har tid över tänkte jag även kolla upp ordlistan vi ska kunna till naturen (prov/inlämning), likabra :). Det enda jag har kvar som jag MÅSTE ta tag i, är att söka praktikplats, man jag orkar inte. Inte idag, idag har jag "slappedag" och myskläder dag, så jag orkar inte gå och duscha för att se glad och trevlig ut i en kvart när jag ska ut och gå ikväll. Nej, dax att kolla till morotsbiffarna mamma gjort ...
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0