Money, money, money ...

Vet inte om man kan kalla att det är skola idag, men iallafall. Helena i klassen sa i förra veckan att naturen skulle varit inskickat igår, detta kollade jag upp igår 23.40, och det stämde. Jag gick och la mig, 7.15 ringde klockan och det var dax att hoppa upp och skriva in den på datorn, så det har jag precis gjort :). EN sak mindre! Nu ska jag bara kolla upp ordens betydelse till provet inom natur.

Igår kom Sara heeeem! :D Självklart ( ;) ) fick jag ett samtal när hon landat och idag efter "skolan" ska vi träffas. Ska prata om snö och långa saker.. Haha ;P. Iallafall är första påkomna lektionen expo vilket betyder att jag ska fortsätta på min modell :). Sedan Projekt och Företagande .. Slutar förhoppningsvis tidigt idag :)

Nej, nu är det dax att hoppa ner i sängen med älskling och mysa lite innan det är dax att fixa sig och köra till skolan...
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0