"Jag är en tönt som spelar counter strike.."

Det värsta är, det är kul! På något sätt roas man (iallafall jag) av att springa rint på fåniga banor och skjuta poliser / terrorister. Nu är jag iallafall hemmkörd och sitter och mumsar på isglass gjord av någon saftsoppa :).

Har fortf. inte öppnat psykologin och borde verkligen göra det ......... Skriva en sammanfattning och så. Ja, efter jag är klar här och när jag fixat färdigt den hemliga saker så ska jag göra det. Annars är jag bjuden över till Natalie där Natalie och Nathalie sitter och snackar ... Svårt! Men mitt psykologi betyg hänger mellan vg och mvg, och självklart vill man satsa på mvg, och då gäller det att inte börja kvällen innan ........ Psykologi är tom roligt, så det är motivationen.

Slut babblat och låt mig komma till skott. Imorgon och på onsdag är jag iallafall ledig så det bara pyser om det! Och på det sättet älskar jag nog skolan, okejdå. Inte älskar, utan tycker starkt om. Studiedagar, eller idrottsdagar som lärarna så gärna kallar det, och sen får man skriva upp sig på en tråkig aktivitets lista .. gäsp........
Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0