I hjärtat finns bara du!

Har hittat en ny mys låt, Jonas tyckte den var sämsta någonsin, men hans musiksmak. Eller, hur han "lyssnar" på musik säger ju ett och annat ;P.

Well, idag har varit en sådan vacker dag, ellerhur? Solen, vinden, kylan och hoppet om att det kanske blir vår snart. Men att solen lyst är bäst. Inte är det bara jag som har känt DET idag?

Började klockan nio med en fika? Ja, det lät väl bra, haha! Sen har dagen bara flutit på, långsamt men i skönt tempo. Imorgon blir det två möten förhoppningsvis. Ett i bunkeflostrand där vi ska bygga om lite som jag förstått det? Sen är det ett möte med Inviduell Människohjälp, som vill ha hjälp att exponera/ bygga upp en utställning, så såfall får vi åka till Småland och det låter riktigt skoj! Så jag hoppas vi får smålandsuppdraget också :). Dock måste tiden räcka till..

Annars har jag umgåtts med Sara idag :). Stackars henne, hon var hos tandläkaren och hon har hål :(. Men sedan gick vi till konsum och handlade mat, jag handlade fiskgratäng och hon handlade köttbullar, gräddsås och potatis :). Så åt vi det hemma hos henne och sedan blev vi otroligt sugna på kladdkaka, så vi gick och handlade det också.
...... Och man undrar varför magen växer? HAHA!

Sedan somnade vi, höhö. Och vaknade lagom till träningen som vi var rätt opeppade till, men vi måste tänkte vi och vips var vi uppe, (eller inte ..). Kom till Friskis och där mötte vi Sofia :). Sedan körde vi vårat pass. Det var typ fyra veckor sedan sist! Fast förra veckan åkte vi skidor! Haha ;P. Sedan kom vi på att vi borde sola, så det ska vi göra nu i veckan, och sedan efter träningen nästa vecka.
Längesedan jag blev så svettig som idag alltså. Men då vet man att det gjort nytta iallafall.
Magen kan ju inte vara ivägen hela livet?!

Ilandsproblem. Men nu funderar jag på att äta en twister (nu är jag där igen!) mums så gott, och så är det bra för halsen, som jag verkligen har ont i, -host-, -host-.

Nej, nu ska jag kolla kylen och sedan sleepa, för jag är jävligt trött. Och lite förbannad faktist. Mycket onödiga kommentarer. Men de tar vi itumed en annan dag, mot "dom" i verkligheten.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0