HIPP ikväll :)

Somsagt, Hipp ikväll. Eller ja, det vet ni imorgon hur det blev med det :). Haha, iallafall ska vi först till Henke, träävligt! Får se vilka det blir som kommer. Iallafall kommer inte Sara, Sandra eller Malin :(. Men, jag klarar mig fint ändå, hoppas jag!

Blir jeanslegginsen och det nya linnet, fräsigt! Och ja, TVÄTTMASKINJÄVEL'N har gått sönder! Tänkte tvätta mitt linne eftersom det är nytt, men det går ju inte. Så jag tvättar det i handfatet, sedan ska det torka i tvättstugan, men där var det bokat! Hur ska denna dagen gå.

Och till råga på allt, kom en viss sak tillbaka idag. Bara för att ... Gr. Iallafall. Ikväll. Och vi ska köra om mindre än en time och här sitter jag, blöt i håret, linnet är på tork och skriver blogg i pyjamas! Mauaha...! Ha en trevligt kväll alla :)
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0