Helg happenings!

Fast när jag skrivit klart rubriken slog det mig att det inte är helg, utan lov! HAHAHAH. Sorligt. Iallafall Helgen i sig har varit väldigt lugn som sagt!

Igår var det Étage, var hemma halv fyra, somnade fyra och nio imorse ringde klockan. Jag skulle se mås dansuppvisning, GALET! Hoppade i i duschen, vaken som en gelegroda. Därefter mötte jag upp Jonas och så åkte vi till hans farmor. Där trodde jag att jag skulle somna :(.
 
Hämtade bilen, körde och handlade gifflar och sedan hem och sova. Somnade typ tre, (på dagen!) och vaknade lite över fem ... Pratat med Sara om dagen och morgondagens händelser :).
Nej nu är det min tur på cs ;P.
Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

Jaag veet att ni inte hade lika kul som ni haft om jag varit med, men va det trevligt iallafall ? haha :) :) :) :)

2009-02-17 @ 20:31:17
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0