Du tittar inte som förut, ..

Helgen har gått snabbt.

Fredag: Förfest hos Henke, hade till viss del mycket trevligt :). Vissa delar kan jag glömma bort, radera. Jag och Linda tog bussen till HIPP, Jonas taxi. Kom in, träffade folk, Mini kom, Mini försvann (?), Mini åkte hem, Jonas mådde inte ok, tog taxi hem vid två, somnade.

Lördag: Sov inte så länge, städade som fan hela mitt rum, tvättade (Se: SJÄLV!), och ja. Vid var vi hos Nymans för att fira Andres 20 årsdag :). Snackade, åt, och pratade sjukt länge, men det var jätte trevligt :). Pratade om allt möjligt vi flickor mellan 21 - 01, emellanåt kom killarna och satte sig ;p. Körde "hem" vid halv två typ,..

Söndag: Sova lääänge, vaknade med ont i huvudet, SARA KOMMER HEM IDAG, spelar cs sorligt nog, letar efter fakta till utställningstexten så jag är ändå lite duktig, så jäkla skönt, har bara att trädgårdsmodellen ska bli klar, utställningstext till den, religonen och naturen denna veckan. Haha!  Har lite kvar på naturen och en DEL kvar på religonen. Dock känner jag  bara för att ligga i sängen hela dagen och kolla på alla tv repriser, hade varit SÅ skönt!

Nej nu ska jag återgå till den sista dagen av helgen, sorligt. Hoppas ni också haft en bra helg :)
Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0