Detta kommer bli en händelserik helg

Ja, så var man framme till helgen, gud så skönt. Men det händer verkligen saker för mig hela helgen.
Dock är det inga hemska saker, men tanken på att vara uppbokad ... Ni skulle helt enkelt sett min kalender!!

Igår umgicks jag med Sara efter praktiken, så stack vi och solade på kronprinsen, men hej att man går igenom heeela gymmet? Vi bestämde även att torsdagar borde bli våran gym dag. Efter det åkte vi hem till mig, men inna det mötte vi Sandra, jag vår Sandra! Hon lever alltså! Fast hon lever utan sin mobil ... :(.


Idag blir det praktik och sedan hem så snabbt som möjligt, klockan fem ska vi vara på Vagabond och äta, sedan direkt till Melodifestivalens genrep. Därefter hem till Henke, där Sara också befinner sig. Sedan ska vi bara ta det lugnt och kanske kolla på film eller något :)

Imorgon, lördag ska vi vara på The Lodge senast två. Stannar där tills söndag, och har våran spa helg (min julklapp) och bara njuter!

Söndag, kommer vi hem, från toppen av Romeleåsen, och då ska jag packa upp, ev. tvätta vore bra. Funderar på en solning och sedan ska jag sätta mig med min dator! Måste ju fixa så jag får internet på den ...... Har inte haft det i flera månader nu.. :(.

Well well, idag hade vi planerat att ha kakor med oss.. Tiden räckte inte till! Får väl leta upp något smarrigt här hemma.. Kanske får min mörka choklade följa med idag, igen? ;P. Nej, nu ska jag upp och fixa mig! Hoppas ni får en bra helg :).
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0