Dax för moment 4!

Japp, gick upp 40 min tidigare idag så ja kunde plugga ytterligare, för när det satte sig sådär igårkväll gick jag och la mig, inget med det, men klockan var rätt mycket...
Så klockan ringde först sju imorse, sedan tjugo över.... Gosh. Vaknade med huvudvärk, det har jag nog aldirg gjort innan. Känns som hela huvudet hänger :/.

Idag blir det psykologi (prov) och sedan expo med trädgårdsarbete. Men fan, det är två lektioner kvar av expon bara (ca 5 timmar)! Kan lova att jag sitter över imorgon. Slutar ändå så tidigt, fast jag vill ändå hem ....

Idag ska jag och Mini iallafall gå i stan efter skolan :). Sen när jag kommer hem kanske jag skulle skrivit en utställningstext, eller lite Natur, eller lite religon.. Haha jag har stora valmöjligtheter men allting måste ändå blir gjort.

Nej nu ska jag ta av mig dessa varma mysiga kläder och ta på mig,
 iskalla kläder från min garderob, not so very tempting. Not at all.
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0