Dåligt uppdatering slut!

Hehe, har någon dag att ta igen, och jag är duktig nu.

Torsdags, FET träningsvärk, helt insane. Tog det lugnt hela dagen till Jonas körde in i en sten typ klockan tio på kvällen. Typiskt!

Fredag, Tvättade och hade mig på förmiddagen samt joinade mamma och Fifi först till toys'r'us, sedan till jägersro för att handla kläder till fifi. Träffade Malin och Sara resterande av dagen, <3. Tog tåget hem och möttes upp av älskling, sov hos mig. (Samt fick uppsatt min tavla finally!)

Lördag, IDAG! Vaknat, "fixat", jägersro och kollade "mitt" guess armband, jag är så jävla ledsen, guld platerat, jag HÄNGER MIG. Det är så jävla fint och så kan jag inte ha det för att det är guld, vemfan gav mig guldallergi? Jag vill så jäkla gärna ha det .......... Eller dom, där är två stycken. Eller tre, men jag nöjer mig med ett. Fan också, riktigt ledsen ... :(.

Sedan körde jag till ikea, för jag vill/behöver ha en stor fleecefilt i min säng. Men det har dom inte, för alla är FULA och små. Därefter till ekohallen och handlade lördagsgodis. Men fan alltså med armbandet..............

Nu vill ja iallafall gå hem till Jonas (han ligger och sover i vår soffa), och spela cs. Faktist. Annars händer bara melodifestivalen ikväll, vilket är skönt..
Hoppas ni får en fin kväll :).

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0