Boy you better get it right

Har ju "Jonas" / min ipod. Hittar alltid nya låtar, haha! Eller nya och nya, sådana jag hittade för veckor sedan och laddat ner hos honom, sedan hittar man dem på ipoden, haha. Just nu Brittans trouble. Stör mig så otroligt på att den inte finns på nya cd'n utan bara blev ett bouns track som inte finns med. Jag hade verkligen vaknat till den på morgonen.

Trouble, Trouble, Trouble. 
Trust me, for you, I'm trouble
Ain't nothing wrong with a little bit of .. 
I don't wanna lose control!

Annars har det varit totalt onödig skola idag :). Sov med älskling inatt, hos mig. Sov så fruktansvärt gott och nära, vi har nog aldrig sovit så bra tsm innan ;*. 

Annars blir denna dagen rätt lugn. "Slutade" redan halv ett typ, nice. Nej nu ska jag fixa en sak .. ;)
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0